Business Hi-Tech

Vicepreşedinte Orange: Continuăm să „contemplăm“ ce opţiuni avem pentru a avea în ofertă internet fix

Benoit Scheen, vicepreşedinte al Orange Group:

Chiar dacă acum convergenţa ar fi un subiect foarte puternic în România, va fi nevoie de câţiva ani până să ajungem la nivelul de pe alte pieţe, este o evoluţie care ne oferă timp pentru a ne pregăti şi de a studia diferite scenarii pentru a vedea dacă vom face acest pas singuri, dacă vom încheia un parteneriat.

Benoit Scheen, vicepreşedinte al Orange Group: Chiar dacă acum convergenţa ar fi un subiect foarte puternic în România, va fi nevoie de câţiva ani până să ajungem la nivelul de pe alte pieţe, este o evoluţie care ne oferă timp pentru a ne pregăti şi de a studia diferite scenarii pentru a vedea dacă vom face acest pas singuri, dacă vom încheia un parteneriat.

Autor: Adrian Seceleanu

13.12.2013, 00:08 405

Benoit Scheen: Operaţiunile din România au păstrat tendinţele de creştere în trimestrul patru.

Orange România, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, a păstrat în al patrulea trimestru tendinţele pozitive de creştere a numărului de abonaţi şi a veniturilor înregistrate în primele trei trimestre şi va închide anul cu rezultate „puternice“, a declarat într-un interviu pentru ZF Benoit Scheen, 45 de ani, vicepreşedinte al Orange Group şi cel care răspunde de operaţiunile grupului francez pe toate pieţele din Europa cu excepţia Franţei.

„Pot spune că trendurile pe care le-am văzut în acest an pe venituri, pe numărul de abonaţi, de utilizatori de cartele preplătite se păstrează şi în trimestrul al patrulea. Am crescut puternic numărul de abonaţi - iar acest lucru este important pentru noi. Va fi un an foarte puternic pentru Orange în România“, a declarat Scheen, fără a oferi alte detalii. „România are o evoluţie bună în raport cu alte subsidiare ale grupului. În Europa două treimi din ţările în care suntem prezenţi înregistrează creşteri ale veniturilor.“

Potrivit estimărilor ZF, Orange avea la finele celui de-al treilea trimestru aproximativ 4,2 milioane de abonaţi, cu aproximativ 200.000 mai mulţi decât în urmă cu un an. În primele nouă luni ale acestui an, compania a raportat venituri de 690 mil. euro, în creştere cu 0,7% faţă de anul anterior şi 10,3 milioane de clienţi - respectiv o cotă de peste 39% din piaţa pe care concurează cu Vodafone, Cosmote şi RCS&RDS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO