Business Hi-Tech

Vodafone lansează un nou concept de magazin care pune în prim-plan telefoane şi tablete „live“ şi lansează un sistem de franciză

Unul dintre primele magazine Vodafone care au fost rearanjate după un concept utilizat la nivel de grup este cel din complexul Băneasa Shopping City

Unul dintre primele magazine Vodafone care au fost rearanjate după un concept utilizat la nivel de grup este cel din complexul Băneasa Shopping City

Autor: Adrian Seceleanu, Adrian Dumitrache

04.12.2013, 00:05 823
Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a prezentat, ieri, în cadrul complexului comercial Băneasa Shopping City un nou concept de magazin, care pune accent pe interacţiunea clienţilor cu mai multe tele­foane şi ta­ble­te deschise, care au acces la net şi care pot fi testate, şi care include şi zone dedicate pentru diferite tipuri de servicii sau clienţi.
 
„Magazinul Vodafone din Băneasa, aflat în top 3 la vânzarea de smartphone-uri, are o nouă identitate vizuală, testată şi la nivel de grup. Acest concept va fi extins la nivelul reţelei noastre de retail“, a spus Andrea Rossini, Director Consumer Business Unit al Vodafone România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO