Business Hi-Tech

Yahoo: publicitatea online se muta in jurnalele personale

04.08.2005, 17:51 18

Popularitatea tot mai mare a jurnalelor personale online (weblogs, sau pe scurt blogs) i-a facut pe oficialii Yahoo sa anunte un sistem nou de publicitate realizat special pentru micile companii care vor sa isi promoveze afacerile online printr-un astfel de site, spun specialistii din domeniu. Yahoo a refuzat sa comenteze oficial aceasta informatie. Se pare ca serviciul Yahoo va concura de fapt solutiile de promovare ale Google, care permit, de asemenea, micilor companii sa isi promoveze ofertele in site-urile selectionate de proprietarul celui mai popular motor de cautare online, prin sistemul de reclame text. Serviciul Google este utilizat, de asemenea, pe numeroase site-uri de jurnale personale online, in special cele care trateaza subiecte politice sau legate in vreun fel de Internet si lumea tehnologiei, dar nu numai. Yahoo a ales de asemenea un serviciu cu reclame de tip text, care se pare ca devin mai eficiente decat cele cu ilustratie grafica. La fel ca la Google, clientii vor fi taxati doar pentru clientii care fac click pe reclama respectiva, nu numai pentru simple afisari ale reclamei, ca in cazul altor servicii online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO