Revolut a reuşit să treacă peste şocurile generate de pandemie, înregistrând o serie de rezultate pozitive în luna noiembrie, notează CNBC.
Nik Storonsky, CEO-ul şi cofondatorul Revolut, a declarat că veniturile firmei au scăzut cu 40% la începutul pandemiei, însă afacerile s-au îmbunătăţit semnificativ în ultimele luni.
„În prezent suntem cu 50% peste veniturile raportate înainte de COVID. De asemenea, s-a îmbunătăţit între timp şi marja brută a companiei”, spune Storonsky.
Ultimul raport al fintech-ului britanic, publicat în august, arată că pierderile s-au triplat în 2019 şi au ajuns la 106,5 milioane de lire, în ciuda unei creşteri de 180% în ceea ce priveşte veniturile. Însă numărul de utilizatori a crescut de trei ori anul trecut şi a depăşit pragul de 10 milioane.
Luna trecută, Libra Internet Bank a semnat un contract de parteneriat cu Revolut prin care pune la dispoziţie IBAN-uri în lei celor peste un milion de utilizatori ai companiei.
Revolut este unul dintre cei mai mari unicorni europeni din fintech, cu o evaluare de 5,5 miliarde de dolari, obţinută în urmă unei runde de finanţare de 580 de milioane de dolari.