Business Internaţional

M&S reduce preturile cu 24%

28.02.2005, 00:00 8

Marks&Spencer a redus preturile produselor comercializate in magazinele din Londra si din regiune in medie cu 24%, conform unei cercetari realizate de o banca de investitii citata de BBC News. Presedintele grupului, Stuart Rose, considera ca nivelul preturilor de anul trecut a fost mult prea ridicat. Un purtator de cuvant al companiei a precizat ca nu este vorba de un discount, ci reprezinta o noua strategie care implica practicarea unor preturi mai scazute. Analistii considera ca aceasta reducere are ca scop fie lichidarea unor stocuri de produse, fie ar putea indica o schimbare pe termen lung a preturilor. Specialistii estimeaza ca luna februarie este o perioada dificila pentru retaileri, iar rapoartele publicate de British Retail Consortium vor demonstra acest lucru.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO