Business Internaţional

NBC a incasat 206 mil. $ din vanzarea de publicitate in cadrul SuperBowl

02.02.2009, 17:00 16

Canalul de televiziune american NBC a anuntat inaintea finalei campionatului de fotbal american SuperBowl de duminica vanzarea ultimelor doua din cele 69 de spoturi publicitare pentru joc, veniturile totale din publicitate incasate pentru acest eveniment ridicandu-se la o valoare record de 206 milioane de dolari (160 mil. euro), conform presei internationale. Reteaua de televiziune a anuntat ca valoarea totala a incasarilor din publicitate pentru intreaga zi de desfasurare a Super Bowl, de 261 de milioane de dolari, este de asemenea una record si in acelasi timp una impresionanta, avand in vedere declinul dramatic al economiei. Super Bowl este cel mai important eveniment publicitar pentru posturile de televiziune din Statele Unite, cu o audienta de 100 de milioane de persoane in Statele Unite. Un spot publicitar de 30 de secunde a fost vandut in schimbul unei sume cuprinse intre 2,4 si 3 milioane de dolari in acest an. "Aceste cifre evidentiaza puterea brandului NFL in acest climat economic", a declarat Jeff Zucker, presedinte si CEO al NBC Universal, o divizie a General Electric.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO