Business Internaţional

P&G: 100 mil. euro pentru o apa de gura

09.02.2005, 00:00 22



P&G a anuntat ca va investi 100m euro in lansarea si promovarea unei apei de gura fara alcool, care va fi comercializata sub marca Crest, informeaza Financial Times. Aceasta reprezinta una dintre cele mai mari investitii intr-un singur produs realizata de companie in acest an. Astfel, grupul incearca sa atace piata apelor de gura care este dominata de Listerine, produsa de Pfizer, si care controleaza peste jumatate din piata americana. P&G mai detine o marca de apa de gura, Scope, dar decizia de a lansa un nou produs sub brandul Crest reprezinta o extindere semnificativa pe acest segment. Produsele pentru igiena orala reprezinta categoria numarul doi de produse de ingrijire, in termeni de vanzari, dupa pasta de dinti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO