Business Internaţional

P&G a avut venituri de 18,7 miliarde de dolari

02.05.2007, 18:11 22

Procter & Gamble, cel mai mare producator de bunuri de larg consum din Statele Unite, a raportat un profit in crestere cu 14% in trimestrul fiscal trei dupa ce a majorat preturile la cafeaua Folgers si bateriile Duracell, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut pana la 2,51 mld. dolari (1,83 mld. euro), de la 2,1 mld. dolari cu un an in urma, iar vanzarile au avansat cu 8,4% pana la 18,7 mld. dolari. Majorarea preturilor a acoperit cheltuielile in crestere cu materiile prime, iar costurile legate de petrolul utilizat in transport si de ambalajele de plastic au scazut cu 8,3%. Compania era asteptata sa castige 74 de centi pe actiune, media estimarilor a 14 analisti intervievati de Bloomberg. P&G a majorat preturile in octombrie si ianuarie la cafeaua Folgers pentru a acoperi costurile in crestere legate de cafeaua verde. In ianuarie, compania a majorat cu 5% pretul marcii sale Folgers Gourmet Selections. Cresterea preturilor la zinc a determinat compania sa majoreze pretul bateriilor Duracell cu 6% in ianuarie, a declarat purtatorul de cuvant al companiei. P&G este aproape de atingerea tintei de reducere a costurilor cu 1 mld. dolari anul viitor, pana la 1,2 mld. dolari in urma achizitiei companiei Gillette in 2005.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO