Business Internaţional

Produse noi si achizitii pe pietele emergente, obiective pentru PepsiCo

25.10.2006, 18:05 24

PepsiCo, al doilea mare producator mondial de bauturi racoritoare, a anuntat ca va lansa anul viitor produse alimentare noi, urmand sa se concentreze si asupra cresterii companiei pe pietele emergente prin achizitii. Cheltuielile de capital, calculate ca procent din vanzari, vor creste, fondurile suplimentare fiind alocate mai ales extinderii companiei pe pietele in curs de dezvoltare si imbunatatirii capacitatii de productie a bauturilor necarbogazoase, in contextul ingrijorarilor legate de sanatatea si bunastarea consumatorilor. Astfel, PepsiCo va aloca anual 500 de milioane de dolari pentru achizitii internationale, parte a unei strategii agresive de expansiune, a declarat directorul financiar al companiei, Richard Goodman. In intervalul 2001-2005, profitul pentru o actiune PepsiCo a crescut cu 80%, dividendele s-au dublat si capitalizarea de piata a companiei a depasit 100 de miliarde de dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO