Cotidianul Los Angeles Times au avut "unul dintre cele mai proaste trimestre" dupa ce publicitatea a scazut, iar veniturile au cazut cu 27%, a spus publisherul ziarului printr-un memo adresat angajatilor, scrie International Herald Tribune. Vanzarile din al doilea trimestru au scazut cu 10%, conform publisherului David Hiller. Pierderile aduse de scaderea publicitatii din cadrul ziarului au depasit cresterea veniturilor datorata operatiunilor de pe Internet si a suplimentelor ziarului, a spus publisherul. LA Times este cel mai mare ziar detinut de compania Tribune cu sediul in Chicago, care a fost achizitionata cu 5,95 mld. euro (8,2 mld. $) de miliardarul Sam Zell. Vanzarile si veniturile au scazut si la celelalte ziare detinute de Tribune, a mai spus Hiller. "Rezultatele au fost similare pentru toate ziarele detinute de Tribune, dar per ansamblu compania a pierdut mai mult decat media pe sector", a spus Hiller in mesajul sau, fara sa ofere detalii financiare exacte.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels