Facebook a raportat încă o creştere a veniturilor în primul trimestru, în condiţiile în care tot mai multe advertoriale au traversat platform, în ciuda întrebărilor legate de performanţa reclamelor video şi distribuirea conţinutul graphic sau violent, scrie WSJ.
Veniturile au crescut cu 49%, la 8,03 miliarde de dolari, faţă de 5,38 miliarde de dolari anul trecut, şi au depăşit cu mult estimările analiştilor de 7,83 miliarde de dolari, potrivit datelor obţinute de FactSet. Compania de social media a raportat în primul trimestru un venit net de 3,06 miliarde de dolari, la o cotaţie de 1,04 dolari acţiunea, comparativ cu 1,73 miliarde de dolari, sau 60 de cenţi, anul trecut.
Baza de fani a Facebook a urcat la 1,94 miliarde conturi, faţă de 1,86 miliarde la sfârşitul lui 2016.
Acţiunile companiei au urcat cu 1,2% imediat după anunţ.
Creşterea veniturilor a fost un semn că marketerii şi advertiserii accelerează adopţia Facebook şi Instagram pentru reclame, în condiţiile în care fanii Facebook petrec mai mult timp urmărind video.
CEO-ul Mark Zuckerberg a venit cu o strategie pro-video, şi a impulsionat consumul de video prin intermediul platformei şi produselor, ceea ce a dus la creşterea popularităţii în rândul utilizatorilor de pe mobile, dar şi a veniturilor din reclamele pe mobil.