Wimbledon, al treilea Grand Slam din calendar şi cel mai vechi turneu de tenis din lume, este şi o uriaşă fabrică de făcut bani. Iarba uniformizată la 8 milimetri găzduieşte meciuri încântătoare şi dramatice, dar farmecul nu este generat numai de spectacolul sportiv. O tradiţie culinară care a fost împământenită la „All England Club“, complexul de la Wimbledon, generează profituri gigantice.
Cumpărăturile efectuate de 486.898 de spectatori care urmăresc tenis de la faţa locului în cele 13 zile de concurs le oferă organizatorilor, de asemenea, o sursă importantă în acoperirea premiilor-record pe plan mondial. Şi din porţiile de mâncare şi din paharele de băutură se strâng o parte din cele 25 de milioane de lire sterline (31 de milioane de euro) pentru recompensele totale acordate jucătorilor (dintre care 1,76 milioane de lire sterline, echivalentul a 2,2 milioane euro, este premiul pentru campionii de la simplu).