Business Travel

În lipsa unei strategii de promovare străinii nu au venit în 2020 în România, care a înregistrat cea mai mare scădere a turismului de incoming din Europa, minus 90%

În lipsa unei strategii de promovare străinii nu au...

Autor: Miruna Diaconu

04.11.2020, 00:05 406

♦ În ciuda pandemiei, românii au continuat să îşi facă vacanţele în afara ţării, Grecia, Bulgaria şi Turcia fiind destinaţiile preferate de aceştia.

România a înregistrat cea mai mare scădere a turismului de incoming (turiştii străini) din Uniunea Europeană, înregistrând o diminuare de 90% a nopţilor petrecute de străini în unităţile de cazare în luna iulie a acestui an comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, conform datelor Eurostat.

Multe dintre ţările europene, în ciuda pandemiei, au continuat să se promoveze ca destinaţii turistice, abordând diverse strategii de promovare. Totuşi, România a dus lipsă chiar şi înainte de izbucnirea pandemiei de o strategie de comunicare şi promovare în rândul turiştilor străini şi cu atât mai puţin în timpul pandemiei. Chiar dacă pandemia a reprezentat o schimbare a comportamentului turiştilor, mulţi români nu au renunţat la a-şi petrece vacanţele în afara ţării. Astfel, Bulgaria, o destinaţie populară în rândul turiştilor români, a primit din România cei mai mulţi turişti străini. Românii au salvat litoralul bulgăresc în această vară. Dintr-un total de circa 450 mii turişti străini sosiţi pe litoralul bulgăresc în sezonul estival din această vară, circa 40% au fost români.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO