Companii

500.000 de euro pentru primul magazin Bally din Bucuresti

500.000 de euro pentru primul magazin Bally din Bucuresti

Magazinul are 100 de metri patrati

07.12.2007, 21:04 78

Bally, brandul elvetian de incaltaminte de lux, a intrat pe piata romaneasca printr-un magazin monobrand pe bulevardul Nicolae Balcescu.
Magazinul de o suta de metri patrati, impartit pe doua niveluri, a necesitat o investitie de 500.000 de euro, iar Adrian Puiu, detinatorul francizei Bally, spune ca designerii romani au lucrat cu specialistii de la Bally pentru amenajarea locatiei. "Bally este un brand care necesita o locatie de imagine, iar publicul nostru tinta nu face shopping intr-un mall", explica Puiu alegerea locatiei.
Casa Bally a fost fondata in 1851 in catunul elvetian Shonenwerd de catre Carl Franz Bally, primele fabrici fiind construite in 1854. Brandul este considerat unul dintre cele mai longevive branduri globale de lux aflate inca in productie.
Cat despre negocieri, Puiu isi aminteste ca acestea au demarat cu un an si jumatate in urma. "Le-am prezentat potentialul pietei si le-am explicat ca piata luxului in Romania este inca la inceput si are un potential de crestere foarte mare. De altfel, estimam ca in urmatorii trei ani multe branduri internationale importante vor intra pe piata din Romania."
Adrian Puiu are experienta cu brandurile de lux, fiind detinatorul licentelor Furla, Fratelli Rossetti si Bruno Magli pe piata romaneasca. Vorbind despre extinderea portofoliului de branduri, Puiu spune ca "pentru moment planurile nostre se indreapta catre Furla, urmatorul proiect il va constitui extinderea Furla in Brasov, oras despre care noi credem ca are oportunitati de crestere".
In magazinul Bally de pe bulevardul Nicolae Balcescu se gaseste gama completa de incaltaminte si accesorii pentru barbati si femei din colectiile de toamna/iarna 2007 si Cruise 2008.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO