Companii

Afacerile Grey WorldWide au crescut cu 25%

20.02.2007, 19:07 20

Grey Worldwide Romania, una dintre primele cinci agentii de publicitate full-service de pe piata locala a anuntat o crestere a cifrei de afaceri de 25%, pana la 31,06 mil. euro. "Cresterea provine din castigarea licitatiei de shopper marketing pentru P&G, un contract multianual care ne ofera o pozitionare foarte buna pe piata, precum si renegocierea contractelor cu clientii existenti", a declarat Mihail Vartosu, strategic adviser al Grey Global Group in Balcani, care a ocupat pana saptamana trecuta pozitia de managing director la Grey Worldwide Romania. Laura Tampa, care a fost promovata in functia de director general al agentiei saptamana trecuta a mentionat ca obiectivul pentru anul in curs nu este acela de a schimba strategia agentiei, ci de a obtine rezultate mai bune in acelasi context. "Vom pune un accent mai mare pe creativitate despre care credem ca o sa duca la rezultate atat pentru branduri, cat si pentru agentie. De asemenea o sa ne axam in continuare pe divizia de comunicare neconventionala", a precizat Laura Tampa. Piero Leone CEO Grey Global Group in Europa de Est, a declarat ca Romania face parte dintre cele sase piete strategice pe care compania se focuseaza in acest moment.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO