Grupul Universal CO, cu 1.200 de angajaţi, care produce lenjerie intimă sub brandul Uniconf într-o fabrică situată în Zalău, începe un proces de eficientizare a portofoliului de produse în condiţiile creşterilor de preţuri la materie primă şi cu gândul la „criza ce va urma“.
„Acum, pentru noi este o perioadă foarte interesantă, de care nu m-am lovit de 15 ani de când sunt în business, şi care precede criza ce va urma. Anul trecut a fost un moment critic şi din semnele primite în lunile ianuarie şi februarie credeam că a trecut greul, însă nu este aşa. (...) Dacă anul acesta nu ne-au scăzut vânzările, cum s-a întâmplat anul trecut, ci doar au crescut preţurile materiilor prime, în 2022 o să scadă consumul şi o să crească şi preţurile produselor finite“, spune Andrei Pădurean, manager operaţional al companiei Universal CO şi fiul fondatorului Vasile Pop Pădurean.