Companii

Băcăniile câştigă teren şi „adepţi“ odată cu pandemia: Este un concept modern, diferit de ce era în trecut. Sunt afaceri de familie, în care găseşti reţete proprii, moştenite din generaţii

Băcăniile câştigă teren şi „adepţi“ odată cu...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.05.2021, 18:55 214

♦ În ultimii ani, a crescut interesul pentru produsele sănătoase, iar băcăniile şi magazinele specializate au fost cele care au promovat aceste produse, chiar dacă uneori efortul de a le comercializa a fost foarte mare, fiind produse mai scumpe şi de nişă.

Băcăniile şi prăvăliile încep să formeze un nou trend pe piaţa comer­ţului local, aducând laolaltă producători locali mici şi mari care îşi dau întâlnire, ca un manifest al dorinţei lor de a ajunge mai aproape de clienţi, scrie revista săptămânală Business Magazin.

„Am vrut să venim în piaţă cu produse făcute cum se făceau odată. Am apelat la pro­du­cători locali şi vom lucra în viitor tot cu producători locali, dar dorinţa clien­ţilor este să facem chiar noi o parte din produse“, îşi explică demersul Adriana Furdui, o antre­prenoare care a deschis chiar în această primă­vară Băcănia lu’ Furdui, pe bule­vard­ul Decebal din Bu­cureşti.

Familia Furdui a investit 110.000 de euro pentru a des­chi­de spaţiul şi ia deja în con­siderare să investească mai departe într-o secţie de preparare a unor produse proprii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO