Companii

Bucureştiul contribuie cu 50% la businessul Cora în România. În Capitală sunt patru dintre cele zece hipermarketuri ale reţelei. Lanţul de magazine a încheiat anul 2020 cu afaceri de 1,6 mld. lei, cu 5,5% mai mici decât în 2019

Lanţul a intrat în acest an pe formatul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban, sub care are două magazine.

Lanţul a intrat în acest an pe formatul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban, sub care are două magazine.

Autor: Cristina Roşca

08.09.2021, 00:05 145

♦ Declinul a survenit în pandemie, un an atipic pentru consum şi pentru retail.

Bucureşti, cel mai mare şi cel mai dezvoltat centru urban din România, contribuie cu 50% la businessul lanţului de magazine Cora în România. Este vorba de businessul de hipermarketuri dat fiind că abia în acest an reţeaua a lansat, tot în Capitală, primele magazine de proximitate.

„Bucureştiul, cu cele patru magazine din zece (pe formatul de hipermarket – n.red.), reprezintă jumătate din businessul Cora în România“, spun reprezentanţii companiei.

Nu doar că populaţia este numeroasă şi mult mai densă în Bucureşti comparativ cu orice altă regiune a ţării, dar şi salariul este mult peste medie, iar rata şomajului e mult mai mică aici. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO