Companii

Caldura din 2007 a majorat vanzarile brandului Ursus cu 15%

06.03.2008, 17:44 27

Ursus Breweries, cel de-al doilea jucator de pe piata locala a berii, cu afaceri estimate la peste 200 de milioane de euro anul trecut, a inregistrat in aprilie-septembrie anul trecut o crestere de 15% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada din 2006. "Cresterea a fost datorata atat vremii favorabile, cat si programului de comunicare desfasurat la nivel de magazine si lansarii de noi produse ca Ursus la sticla Twist-Off in ambalaj de 0,33 litri sau Ursus fara alcool", a declarat Cezar Dumitru, senior brand manager al Ursus. In primele sase luni ale anului trecut, brandul Ursus raportase o crestere de peste 31% comparativ cu rezultatele obtinute in urma cu doi ani. "Diferenta este data de faptul ca primul trimestru din 2006 a fost mai slab din punctul de vedere al vanzarilor decat cel de anul trecut. In acelasi timp, vanzarile din vara lui 2006 au fost foarte bune, de aceea cresterea realizata in trimestrul doi din 2007 pare mai mica decat cea din primele trei luni", explica Dumitru. Brandul Ursus detine o cota de piata de 15% pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering), potrivit reprezentantilor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO