Companii

Camelia Şucu a investit 250.000 de euro într-un magazin Natuzzi în Băneasa. Galerie FOTO

Vedeţi imagini de la deschiderea magazinului Natuzzi în care Camelia Şucu a investit 250.000 de euro. Galerie FOTO

Vedeţi imagini de la deschiderea magazinului Natuzzi în care Camelia Şucu a investit 250.000 de euro. Galerie FOTO

Autor: Ioana David

12.11.2014, 16:14 929
Camelia Şucu a investit 250.000 de euro în deschiderea unui magazin Natuzzi în Băneasa, de la care aşteaptă vânzări de 0,5 mil. euro în primul an de funcţionare.

“Targetul nostru cu acest magazin sunt middle managerii”, a spus Camelia Şucu, care a adăugat că vrea să se extindă în Iaşi şi Timişoara, unde are discuţii pentru parteneriate. Decizia de extindere, spune Camelia Şucu, are în vedere faptul că oraşele din ţară s-au dezvoltat şi există cerere pentru acest segment de produse.

Acesta este singurul magazin Natuzzi care funcţionează în România în prezent, deşi brandul a mai fost prezent şi în trecut printr-o unitate monobrand. Proprietara magazinului este antreprenoarea Camelia Şucu (care a deschis acest magazin în baza unui parteneriat cu grupul italian care îi permite să folosească brandul).

În 2007 ea mai deschisese un magazin Natuzzi în Capitală, apoi în 2008 în Constanţa şi Iaşi, la care a renunţat, pe fondul dificultăţilor din piaţă, brandul continuând ca o galerie în cadrul showroomul Class Living.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO