Companii

Campanie de 5 mil.euro: Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze

Campanie de 5 mil.euro: Atracţiile turistice...

Autor: Liviu Iancu

05.11.2013, 12:35 1426

"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat agenţiei MEDIAFAX Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), prezent la târgul World Travel Market, care se desfăşoară în perioada 4-7 noiembrie la Londra.

Proiectul se va derula pe următorii doi ani şi va costa 5-6 milioane de euro.

"Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul", a spus Filipescu.

Atracţiile turistice româneşti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.

Filipescu a adăugat că panourile publicitare vor fi amplasate şi în zone de tranzit, aeroporturi, în staţii de metrouri şi pe autostrăzi. În Spania reclamele vor fi făcute şi pe autobuze.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO