Companii

Carrefour si Cora devin mai agresive in retailul electro

15.03.2010, 23:09 31

Doua dintre cele mai mari retele de hipermarketuri de pe piata,Carrefour si Cora, au prins curaj in ofensiva in retailul deelectrocasnice, cu toate ca acestea au inregistrat cea mai marescadere de vanzari in 2009 din toate categoriile de produse listatein magazine, iar consumul nu da semne de redresare la inceput dean.

Carrefour a lansat in urma cu cateva luni electrocasnicele marcaproprie Carrefour Home, mai ieftine decat brandurile consacratelistate in hipermarketurile retelei franceze, in timp ce Cora si-acreat in acest an un catalog online dedicat promovariielectrocasnicelor si electronicelor listate in magazine.

O strategie precauta ar fi fost diminuarea spatiului dedicatacestor produse in favoarea alimentelor, insa Carrefour si Cora auales sa forteze ofensiva in electro-retail.

Pe ce mizeaza hipermarketurile in lupta cu Altex siDomo?

"Pe acest segment, hipermarketurile au o abordare pragmatica:listeaza in special produse locomotiva, care tintesc marea masa aclientilor, mizand pe o gama restransa de produse, dar pe osegmentare foarte precisa", spune Ionut Pascu, Senior ProjectManager la Roland Berger.

La nivelul pietei de electrocasnice, hipermarketurile simagazinele cash & carry detin o cota estimata de ZF la 30% pebaza datelor din piata. Un hipermarket din Bucuresti de dimensiunimari, de peste 10.000 mp, poate ajunge la vanzari anuale de peste10 mil. euro la raionul de electrocasnice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO