Companii

Ce fac lanţurile de hipermarketuri pentru a nu pierde teren? Lansează parteneriate cu alţi retaileri, pariază pe concepte premium sau pe digitalizare accelerată

ANALIZĂ

Ce fac lanţurile de hipermarketuri pentru a nu pierde...

Autor: Cristina Roşca

16.04.2021, 13:00 314

♦ Cele peste 225 de hipermarketuri ale celor patru mari retaileri Auchan, Carrefour, Cora şi Kaufland au vândut peste un sfert din totalul bunurilor de larg consum, potrivit Nielsen ♦ Astfel, aceste magazine au vânzări estimate de ZF la 5-6 mld. euro anual.

Marile lanţuri de hipermar­ke­turi lansează noi iniţia­tive şi proiecte pentru a con­tinua să atragă cum­pă­­rătorii locali la shop­ping, într-o perioadă în care aceştia se orien­tea­ză tot mai mult către maga­zi­nele mici sau către on­line. Printre proiec­tele anunţate se numără par­teneria­te cu alţi retaileri, concepte pre­mium sau digitalizare accelerată, con­form unei analize a ZF.

Spre exemplu, retailerul de echi­pa­mente sportive Decathlon, li­derul pieţei de pro­fil din România, va deschide 15 shop­ping cornere (zone amenajate) în hiper­mar­keturile Auchan din ţară în acest an. Pro­dusele Decathlon se vor vinde în zone de­dicate, în cadrul raionului de articole spor­tive. Hipermarketurile au de regulă astfel de bunuri în ofertă, fie produse ale parte­nerilor, fie mărci proprii. O astfel de aso­ciere - între un lanţ de hipermarketuri şi un retailer specializat de echipamente spor­tive - este o premieră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO