Companii

Ciprian Istrate, VP of Consumer Solutions, Bitdefender: „Poziţionarea, produsul şi loializarea clientului sunt importante atunci când mergi pe pieţe internaţionale”

Ciprian Istrate, VP of Consumer Solutions, Bitdefender:...

Autor: Mihaela Pascari

20.09.2016, 13:04 398

“Dacă vorbim despre brand, preţul nu este important, iar dacă mergi la nivel global cu produsul sunt foarte importante calitatea şi caracteristicile produsului pe care încerci să îl vinzi. În cazul nostru este un produs intelectual, care reuneşte un întreg ecosistem: suport tehnic, parteneriate, etc. Un alt lucru important la nivel global este poziţionarea. De exemplu dacă mergi în Japonia, produsul trebuie să fie relevant pentru piaţa din Japonia. La fel de importantă este şi loializarea clientului”, a spus Ciprian Istrate, VP of Consumer Solutions în cadrul companiei de securitate IT Bitdefender, prezent la conferinţa ZF Branduri Româneşti. 

 
De asemenea, el spune că fiecare piaţă reprezintă o oportunitate pentru companie, piata japoneză are ceva specific al ei. “Una este partea de calitate, ceea ce înseamnă că trebuie mers cu produse net superioare”. Mai mult, el spune că prima vânzare online peste hotare a Bitdefender a fost în urmă cu mai mult de 12 ani. “Atunci am primit solicitare din SUA să trimitem CD-ul cu soluţia de securitate Bitdefender”, a spus Ciprian Istrate.
 
Principalele pieţe ale Bitdefender sunt Statele Unite şi Europa de Vest. Una din trei soluţii de securitate care se vând în magazinele din Franţa este Bitdefender. Întrebat ce părere au străinii despre faptul că Bitdefender este un brand românesc, Ciprian Istrate a spus că, în SUA de exemplu, România este recunoscută pentru calitatea oamenilor şi a forţei de muncă.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO