Companii

Citroen isi dubleaza reteaua pentru a ajunge la 6% din piata

27.05.2008, 20:18 16

Citroen Romania intentioneaza sa-si extinda reteaua de distributie de la 15 dealeri in prezent la 30-35 in urmatorii trei ani.
"In prezent reteaua Citroen numara 15 concesionari, prea putini pentru o piata precum Romania. Anul acesta se vor infiinta trei noi dealeri, in timp ce in termen de trei ani se va ajunge la 30-35 de dealeri", a declarat Didier Gerard, noul director general al Citroen Romania, care anterior a mai condus operatiunile reprezentantelor constructorului francez din China si Croatia.
Targetul Citroen pentru perioada urmatoare este majorarea cotei de piata de la aproximativ 1,1% la 6% in urmatorii cinci ani, in conditiile in care marca franceza are o cota de 6,5% din piata europeana si 14% din cea franceza. In comparatie, Peugeot, compania care detine si Citroen, are o cota de piata de 4,2% in primele patru luni ale anului.
Pentru acest an, directorul reprezentantei Citroen in Romania a spus ca a stabilit un target de vanzari de 6.000-6.500 de unitati, in conditiile in care estimarile de la inceputul anului, facute de fostul director general Guillaume Croset, plasau tinta la 7.500 unitati. Vanzarile Citroen in primele patru luni ale anului au scazut cu aproape 14%, la 1.182 de unitati.
Importul Citroen a fost gestionat pana la 1 iulie 2007 de catre compania Automotive Trading Services, detinuta de catre premierul Calin Popescu-Tariceanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO