Compania greceasca Coca-Cola Hellenic, cel mai mare producator de bauturi non-alcoolice de pe piata, a investit pana in prezent 50-60 mil. euro pe segmentul apelor minerale, pe care a intrat in anul 2003 prin preluarea imbuteliatorului local Dorna Apemin, potrivit datelor comunicate de oficialii Coca-Cola. Cele mai recente investitii in fabricile Dorna Apemin au vizat cresterea capacitatii de depozitare a apei prin constructia a patru tancuri de stocare cu o capacitate totala de 1,2 mil. litri. In acest an Coca-Cola Hellenic a inregistrat o scadere a productiei de apa minerala de 8% in primele patru luni fata de aceeasi perioada din 2008, potrivit datelor de la SNAM (Societatea Nationala a Apelor Minerale) care includ volumele de apa carbogazoasa Dorna si Poiana Negri. Al treilea brand de apa din portofoliul local al Coca-Cola este Izvorul Alb, despre care insa nu exista date la SNAM.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels