Companii

Compania de curierat DPD şi-a majorat afacerile cu 43%

Lucian Aldescu, CEO al DPD România

Lucian Aldescu, CEO al DPD România

Autor: Mirabela Tiron

05.03.2014, 19:38 110

Compania DPD România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 64,8 milioane lei (14,7 milioane de euro), în creştere cu 43% faţă de anul precedent. „Evoluţia pozitivă a comerţului electronic reprezintă un input serios în creşterea noastră. (...) Istoric vorbind, 2013 este cel mai bun an pentru noi şi acest lucru ne permite să rămânem optimişti şi să anticipăm creştere şi pentru 2014”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România, deţinută de grupul francez Geopost. Clienţii din comerţul online reprezintă aproximativ 40% din volumul de business. Compania şi-a bugetat pentru 2014 o creştere a afacerilor cu 15%  şi investiţii de aproximativ un milion de euro în lansarea de noi servicii şi dezvoltarea capacităţii operaţionale din principalele depozite din ţară. DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări din România, înfiinţată în 1997. În martie 2008, GeoPost şi Yurtici Kargo au achiziţionat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluând numele DPD România. Din iunie 2011, DPD România se află 100% în proprietatea GeoPost Yurtici Kargo. DPD România are 72 de depozite şi 15 000 de colete livrate zilnic. Pe piaţa de curierat din România mai activează companiile FAN Courier, TNT, Cargus, DHL, UPS şi altele. La nivel internaţional compania expediază peste 2,5 milioane de colete zilnic şi livrează în 230 de ţări. GeoPost a avut o cifră de afaceri consolidată de peste 4 miliarde  de euro în 2012.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.03.2014

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO