Companii

Complexul hotelier Aqvila Club din Rucar face 50% din business din team-buildinguri

Complexul hotelier Aqvila Club din Rucar face 50% din business din team-buildinguri

Aquila Club cuprinde un hotel si trei vile, cu o capacitate totala de cazare de 120 de locuri

17.04.2008, 20:45 725

Complexul hotelier de patru stele Aqvila Club din Rucar, detinut de trei antreprenori locali, isi asigura 50% din cifra de afaceri din organizarea de team-buildinguri pentru companii precum Petrom, BRD, Ursus, Mobexpert, Porsche, Zentiva sau Vodafone.
"Anul trecut am inregsitrat un rulaj de 1,2 milioane de euro, iar anul acesta estimam o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro. Aproximativ 50% din veniturile noastre vin din team-building, 30% din traininguri", a spus Liliana Balici, managing partner al ITS Events Management, grupul din care face parte Aqvila Club. Balici detine, potrivit datelor Registrului Comertului, un pachet de 49% din titlurile ITS Events Management. Ceilalti doi actionari ai companiai sunt Marius Nedelcu (29%) si Baiasu Gabriela (22%).
Proiectul Aqvila Club a fost demarat in anul 2002, ideea acestei afaceri pornind de la deficitul de spatii pentru traininguri si evenimente. Astfel, in prima etapa s-a construit un hotel cu o capacitate de cazare de 40 de locuri, cu trei sali de conferinta si un restaurant de 80 de locuri. In anul 2005 capacitatea a fost extinsa la 120 de locuri, prin constructia a trei vile de lux, adaugandu-se in acelasi timp si un restaurant cu o capacitate de 200 de persoane si a patra sala de conferinta de 100 de locuri.
"Valoarea de piata a investitiei, in preturile de dezvoltare actuale, este de sase milioane de euro", a spus spus Balici, care a precizat ca in urmatoarea perioada are in vedere cresterea cu inca 40 de locuri a capacitatii de cazare, precum si investitii in infrastructua de team-buildinguri.
"Aqvila Club dispune de sase hectare de teren pentru activitati de team-building. Proiectele viitoare includ realizarea unei infrastructuri pentru activitati de acest gen", a adaugat Balici.
Conceptul Aqvila Club, care vizeaza in cea mai mare parte clienti corporate precum Petrom, BRD, British American Tobacco, Novartis, HP, IBM, Mobexpert, Porsche, Marriott, Zentiva, Allianz-Tiriac, Interamerican, CrisTim, Kraft, Ursus, Siveco, Vodafone, Danone, KPMG, TotalSoft, Microsoft sau M Car Trading, ar putea fi extins in alte doua locatii.
"Aqvila Club este un club destinat exclusiv turismului de afaceri si vizeaza clientii corporate pentru desfasurarea activitatilor de team-building, programe de training, seminarii, board meetings sau petreceri tematice. In urmatorii cinci ani urmeaza sa deschidem inca doua locatii Aqvila Club, la o distanta de maximum doua ore de Bucuresti, cu o capacitate de cazare de pana la 200 de camere", a spus Balici.
Aqvila Club face parte din grupul ITS Events Management, alaturi de alte patru companii de IT, constructii (import si distributie de produse sanitare de lux), organizare de evenimente internationale si dezvoltari imobiliare. Intregul grup a rulat anul trecut afaceri de 32 mil. euro, pentru acest an fiind estimata o crestere de 25%, potrivit datelor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO