Companii

Consultanţii de la Colliers: Vara aceasta turiştii vor prefera hotelurile operate de branduri cu renume în detrimentul celor mici, chiar dacă preţul plătit va fi mai mare

Anca Merdescu, Associate Director of Investment Services at Colliers International: Proprietarii de hoteluri s-au găsit într-o fază de îngheţare a activităţii, deocamdată fără un orizont clar, chiar dacă au continuat să rămână activi sau au fost nevoiţi să închidă unităţile şi să ia măsuri drastice, precum reducerea personalului.

Anca Merdescu, Associate Director of Investment Services at Colliers International: Proprietarii de hoteluri s-au găsit într-o fază de îngheţare a activităţii, deocamdată fără un orizont clar, chiar dacă au continuat să rămână activi sau au fost nevoiţi să închidă unităţile şi să ia măsuri drastice, precum reducerea personalului.

Autor: Miruna Diaconu

17.06.2020, 11:00 213

Circa 50% din numărul total de camere din Bucureşti sunt operate de branduri internaţionale sau locale, dar cu un renume, care au un grad mai mare de încredere spre deosebire de cele cu un nivel de recunoaştere mic.

Turiştii vor alege vara aceasta să se caze­ze în hoteluri care stau sub bran­duri cu renume, mai degrabă decât în hoteluri mici, puţin cunoscute, chiar dacă preţul plătit va fi mult mai mare, ara­tă un studiu al companiei de con­sul­tan­ţă imobiliară Colliers International.

Astfel, turiştii vor prefera să plă­tească un preţ mai mare pentru un grad mai ri­dicat de sigu­ran­ţă pe care ope­ra­torii mari au posibi­litatea să îl ofere prin im­ple­men­tarea măsurilor de pro­tecţie împotriva no­ului coro­navirus.

„Vestea bună este că în România peste 50% din in­dus­tria osp­ita­lităţii este asi­gurată de turismul intern, care are toate premisele să se re­lanseze mai repede decât turis­mul internaţional. În ceea ce priveşte turis­mul din Bucu­reşti, o pondere importan­tă, de peste 60% din cerere, este creată de tu­ris­mul de afaceri. Deşi este posibil ca tu­ris­tul cor­porate să îşi schimbe com­por­ta­men­tul, alegând, în unele cazuri, întâl­nirile online în detrimentul deplasărilor, to­tuşi, ne aşteptăm ca acest segment al pieţ­ei să fie primul care deblochează ce­re­rea venită din partea turiştilor străini, chiar în viitorul foarte apropiat“, spune Raluca Buciuc, partner & head of valuation services and hospitality advisory services în cadrul Colliers International.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO