Companii

Cresterea Farmec Cluj este sustinuta de retailul modern, farmacii si cabinetele cosmetice

08.07.2009, 18:09 34

Producatorul clujean de cosmetice Farmec a inregistrat o crestere de 13% a afacerilor pe piata interna in primul semestru al acestui an, pana la nivelul de 42,5 mil. lei (9,9 mil. euro), in special pe fondul majorarii vanzarilor in retelele marilor magazine. "Pe canalul key account am avut o crestere de 24,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in farmacii am urcat cu 18,9%, iar in cabinetele cosmetice, cu 10,2%. Prezenta in comertul traditional se mentine la nivelul anului trecut", au declarat reprezentantii companiei. Calculat in euro, compania a consemnat o scadere de 2% a vanzarilor pe piata autohtona. Competitorii autohtoni ai Farmec sunt Elmiplant, Gerovital sau Loncolor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO