Companii

Criza componentelor electronice loveşte din plin şi industria auto locală: Dacia şi-ar putea adapta producţia din februarie pentru a gestiona această criză. În România, grupul german Continental este principalul furnizor de componente electronice pentru constructorii auto

O scădere a producţiei din cauza semiconductorilor ar reprezenta o nouă lovitură pentru o industrie auto şi aşa lovită puternic în Europa nu doar de pandemie, de scăderea cererii ci şi de înăsprirea normelor de poluare

O scădere a producţiei din cauza semiconductorilor ar reprezenta o nouă lovitură pentru o industrie auto şi aşa lovită puternic în Europa nu doar de pandemie, de scăderea cererii ci şi de înăsprirea normelor de poluare

Autor: Bogdan Alecu

30.01.2021, 15:58 541

♦ Firmele au nevoie de microcipuri pentru a putea construi sistemele necesare pe care ulterior le livrează către constructori precum Ford, Dacia, Renault sau Volkswagen.

Lipsa componentelor electronice din piaţa auto mondială ar putea reduce producţia de a­u­to­turisme din România luna viitoare, în condiţiile în care furnizorii nu pot livra can­tităţile cerute de producători.

„În cursul lunii februarie, Grupul Renault va adapta pro­ducţia industrială pe fondul penuriei de com­ponente electronice provenite de la anumiţi furnizori. Echipele Grupului, Supply Chain şi Achiziţii sunt mobilizate pentru a gestiona impactul generat de această criză mondială care afectează mare parte din sectorul auto“, au declarat reprezentanţii Direcţiei de Comunicare a Grupului Renault în România, care deţine uzina Dacia de la Mioveni.

De partea cealaltă, uzina Ford de la Craiova nu este momentan afectată de situa­ţie, potrivit reprezentanţilor Ford România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO