Companii

Cum să faci cu un produs de un leu afaceri de 6 milioane de euro pe an

Cum să faci cu un produs de un leu afaceri de 6 milioane...
08.06.2013, 16:14 2198

Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, a vândut anul trecut 28,5 milioane de batoane Rom în valoare totală de peste şase milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de Gabriela Munteanu, directorul de marketing al companiei.

La un preţ mediu de un leu pentru un baton de ciocolată Rom, calculele ZF arată că vânzările Rom au depăşit anul trecut şase milioane de euro şi au reprezentat aproximativ 22% din cifra de afaceri a companiei. Puţine produse mai există în România care mai costă un leu. O pâine de 300 de grame costă un leu. Batonul Rom cu ciocolată de un leu are 30 de grame, deci un kilogram costă 33 de lei.

„Rom, Măgura, Kandia şi Primola reprezintă aproximativ 60% din cifra totală de afaceri a companiei“, a declarat pentru ZF Gabriela Munteanu, directorul de marketing al producătorul care a înregistrat în 2011 afaceri de 123 mil. lei (29 mil. euro). 

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 03.06.2013

Acesta este un serviciu de ştiri specializat al ZF, ZF Corporate. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la responsabilul ZF Corporate, Alexandru Matei (Tel fix. 0318.256.277 Tel. mobil. 0766.606.994) sau  trimiteţi un email prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@zf.ro. Veţi fi contactat în maxim o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO