Companii

De 2,5 ori mai multi utilizatori on-line la British Airways

15.02.2007, 20:24 11

Portalul online al companiei British Airways a avut in luna decembrie a anului trecut cu 148% mai multi utilizatori in Romania fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit reprezentantilor companiei. Prin serviciile online puse la dispozitie de companie utilizatorul poate sa isi modifice optiunile initiale, sa isi aleaga locul in avion (check-in online), sa vada toate preturile biletelor cu toate taxele incluse, precum si sa isi personalizeze detaliile de calatorie cu privire la serviciile disponibile. British Airways a fost si prima companie aeriana din Romania care a introdus biletul electronic. Biletele electronice au deja o pondere de 98% in totalul biletelor vandute in Romania. In acelasi timp, peste 15% din bilete sunt vandute online, iar ponderea acestora va ajunge la circa 20% pana la sfarsitul anului. British Airways a anuntat aceste date intr-o conferinta online, prima de acest gen din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO