Din ce în ce mai multă aglomeraţie în malluri. Dezvoltatorii de centre comerciale se extind ca să facă loc vizitatorilor

13 mar 2017 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Traficul celor mai mari malluri din Capitală a crescut anul trecut cu valori cuprinse între 3% şi 15%, arată datele puse la dispoziţie de dezvoltatori la solicitarea ZF.

Cel mai mare avans, de 15%, a fost în Bucureşti Mall, primul centru comercial din România, construit de turcii de la Anchor Grup.

„La finalul anului, Anchor Grup şi-a atins obiectivul de trafic stabilit, în­re­gistrând evoluţii de 8% în Bucureşti Mall, respectiv de 15% în Plaza Ro­mânia. Aceasta s-a datorat încheierii procesu­lui de renovare, traficul fiind mult mai concentrat în a doua parte a anului“, spune Affan Yildirim, ge­neral manager al Anchor Grup.

În prima jumă­ta­te a anului trecut, atât Bu­cureşti Mall, cât şi Plaza Româ­nia au trecut prin lucrări de reconfi­gu­rare şi renovare, care au influenţat indicatorii de trafic.

Mallul din Vitan, Bucureşti Mall, a adăugat 23 de magazine noi, iar Plaza România are cu 28 de ma­gazine mai mult. Astfel, s-a modificat şi su­pra­faţa închiriabilă, la 47.000 de metri pătraţi în Bucu­reşti Mall şi la 38.000 de metri pătraţi în Plaza, cărora li se adaugă 10.600 de metri pătraţi de bi­rouri. Renovarea mallurilor a durat aproape doi ani şi s-a făcut fără închiderea acestora, iar inves­ti­ţia totală a depăşit suma de 26 mil. euro. „Pornind de la datele generale privind evo­luţia cifrei de afaceri înregistrată de principalii noş­tri chiriaşi, precum şi creşterea con­su­mului în ge­neral, estimările noastre indică o creş­tere a valorii şi volumului“, mai spune Affan Yildirim.

În prezent, în Bucureşti Mall există 117 maga­zi­ne, iar în Plaza România sunt 101. Dezvoltatorul spu­ne că se află în negocieri avansate cu alţi retaileri pentru a ocupa restului spaţiului de închiriat în ambele malluri.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.03.2017

 
Cuvinte cheie:
malluri
, centre comerciale
, dezvoltatori
, vizitatori
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide