Companii

Directorul de marketing al Accor Services si-a facut firma de consultanta

Directorul de marketing al Accor Services si-a facut firma de consultanta
13.04.2009, 00:00 226
Cristina Hlinschi (foto), 34 de ani, care a ocupat in ultimii trei ani pozitia de director de marketing si comunicare al Accor Services, unul dintre cei mai mari emitenti de tichete de masa si tichete cadou, a parasit la inceputul acestei luni compania pentru a infiinta propriul business. Hlinschi a fondat Sense Marketing, companie de consultanta in marketing si relatii media. Fostul director de marketing va reprezenta in continuare Accor Services prin intermediul agentiei, emitentul de tichete fiind si cel mai mare client al sau. Accor Services urmeaza sa numeasca din mai un nou director de marketing. Hlinschi a lucrat pentru Accor din 2001, mai intai ca manager de comunicare si manager de marketing, din 2006 fiind communication & marketing director si membru in board. Anterior, a mai lucrat timp de doi ani pentru British Airways.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO