Companii

Distribuitorul Stalinskaya: Noiembrie şi decembrie aduc până la 35-40% din vânzările anuale

Viorel Ognean, directorul general al companiei Granddis România: Lunile noiembrie şi decembrie reprezintă pentru unele branduri din portofoliu până în 35-40% din vânzările anuale

Viorel Ognean, directorul general al companiei Granddis România: Lunile noiembrie şi decembrie reprezintă pentru unele branduri din portofoliu până în 35-40% din vânzările anuale

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.12.2016, 00:03 174

Viorel Ognean, directorul general al companiei Granddis România, care are în portofoliu branduri precum Stalinskaya Vodka şi Wembley Dry Gin, spune că perioada sărbătorilor de iarnă are o pondere mare în vânzările companiei, astfel că distribuitorul a început promovarea produselor şi a pregătit pachete cadou.

„În sectorul băuturilor cu cât ai mai multe produse în sectorul superior de preţ cu atât e mai importantă perioada sărbătorilor, pentru că aceste produse sunt cerute de cei care vor să ofere cadouri în această perioadă. Lunile noiembrie şi decembrie reprezintă pentru unele branduri din portofoliu până în 35-40% din vânzările anuale“, a declarat managerul, care a venit la conducerea companiei în acest an.

Printre cele mai importante băuturi care fac parte din por­tofoliul grupului se numără produsele din portofoliul Prodal’94, şi anume Stalinskaya Vodka, liderul pieţei de vodcă din România, Wembley London Dry Gin, liderul pie­ţei de gin din Ro­mânia, dar şi pro­duse din import pre­cum Rose Mary Spu­mant, Vermut şi Li­chior, Stolichnaya Vodka şi Label 5 Whisky.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO