Viorel Ognean, directorul general al companiei Granddis România, care are în portofoliu branduri precum Stalinskaya Vodka şi Wembley Dry Gin, spune că perioada sărbătorilor de iarnă are o pondere mare în vânzările companiei, astfel că distribuitorul a început promovarea produselor şi a pregătit pachete cadou.
„În sectorul băuturilor cu cât ai mai multe produse în sectorul superior de preţ cu atât e mai importantă perioada sărbătorilor, pentru că aceste produse sunt cerute de cei care vor să ofere cadouri în această perioadă. Lunile noiembrie şi decembrie reprezintă pentru unele branduri din portofoliu până în 35-40% din vânzările anuale“, a declarat managerul, care a venit la conducerea companiei în acest an.
Printre cele mai importante băuturi care fac parte din portofoliul grupului se numără produsele din portofoliul Prodal’94, şi anume Stalinskaya Vodka, liderul pieţei de vodcă din România, Wembley London Dry Gin, liderul pieţei de gin din România, dar şi produse din import precum Rose Mary Spumant, Vermut şi Lichior, Stolichnaya Vodka şi Label 5 Whisky.