Industrie

Îmbuteliatorul Coca-Cola: Segmentul de băuturi energizante din portofoliul nostru a crescut cu 50% în S1

Îmbuteliatorul Coca-Cola: Segmentul de băuturi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.11.2016, 00:06 261
Băuturile răcoritoare carbogazoase, cele energizante, apa îmbuteliată, dar şi brandul Cappy Pulpy au contribuit la creşterea cu peste 10%în primul semestru a volumelor Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi. 
 
„Băuturile răcoritoare carboga­zoase îndeplinesc un rol cheie în creşterea volumelor, fiind categoria care vine cu rezultate foarte bune pentru toate mărcile. De asemenea, segmentul de băuturi energizante a crescut cu 50%. În acest interval, Coca-Cola HBC România a lansat, în luna iunie, pe piaţa locală Monster Energy”, au declarat reprezentanţii companiei care are trei fabrici, la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei. De asemenea, aceştia afirmă că segmentul de apă din portofoliul companiei a continuat să îşi menţină trendul ascendent, iar Cappy Pulpy să atingă rezultate semnificative în segmentul de sucuri.
 
„Mixul de ambalaje a continuat să aducă creşteri, rezultatele foarte bune fiind generate de ambalajele destinate consumului individual, inclusiv lansarea sticlei nereturnabile de Coca-Cola de 330 ml”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO