Companii

După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: De la birou la maşina de cusut. Andreea Teiuşanu, o tânără cu experienţă în IT, a dezvoltat un brand de borsete pe care le vinde online

O borsetă ŢUŢ pentru adulţi costă 100 de lei, iar una pentru copii 75 de lei.

O borsetă ŢUŢ pentru adulţi costă 100 de lei, iar una pentru copii 75 de lei.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.02.2021, 17:40 143

♦ Andreea a început proiectul ŢUŢ pentru că, după cinci ani petrecuţi în corporaţie până în februarie 2019, simţea o nevoie acută de creativitate în viaţa ei.

Andreea Teiuşanu, o tânără cu experienţă în IT, a intrat pe nişa antrepre­no­riatului şi a dezvoltat, în paralel cu jobul în cor­poraţie, brandul de borsete ŢUŢ, scrie re­vista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

„Îmi amintesc că am primit prima mea borsetă de la prietena mea cea mai bună când eram în fa­cul­tate. Deci prin 2016, pe vre­mea când bor­se­tele erau foar­te greu de găsit. Le gă­seai în Va­ma Veche şi la câ­te­va magazine pe care le nu­mărai pe degete în Bu­cureşti. Cu toate aces­tea, ele au rămas în aten­ţia noastră şi şi-au aştep­tat cuminţi pe­ri­oa­da de come back“, spu­ne Andreea Teiuşanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO