♦ Cinci companii din industria bunurilor de larg consum au început anul cu un nou CEO ♦ În 2023, schimbări importante s-au făcut la nivelul unor companii precum Heineken, Vel Pitar, PepsiCo şi Mondelez.
Anul 2024 a început cu o serie de schimbări în top managementul a cinci dintre companiile mari din sectorul bunurilor de larg consum, dintre care două activează în producţia de lactate, arată o analiză a ZF. Astfel, companii precum FrieslandCampina România, Orbico, Danone, The Family Butchers România şi Avon au numit alţi oameni în noul an în cea mai înaltă funcţie din companie.
Astfel, în contextul în care Ioana Boghenco a fost promovată în funcţia de chief business development officer în cadrul grupului Orbico, funcţia de general manager a fost preluată de Mario Mati, care anterior a condus businessul grupului din Croaţia - ţara-mamă a Orbico. Pe de altă parte, Roxana Tisăianu, un executiv cu o experienţă de peste 25 de ani în retail şi industria bunurilor de larg consum, a preluat conducerea FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact. Tot în lactate, Robert Jasinski, un manager care a lucrat peste zece ani în cadrul grupului Danone şi a condus inclusiv producătorul din România, a fost numit în funcţia de vice president strategic markets (Europa, Orientul Mijlociu, America de Nord) în cadrul producătorului de dulciuri ETI. Tot pentru ETI mai lucrează şi alţi executivi cu experienţă pe plan local, iar cel mai bun exemplu este cel care acum ocupă funcţia de global CEO al ETI şi anume Stephane Batoux (care a condus în România Albalact şi Coca-Cola HBC România).