eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa din România, şi-a bugetat să vândă peste 800.000 de produse de Black Friday (vineri, 18 noiembrie) şi estimează o valoare a comenzilor de 250 de milioane de lei pentru întreaga platformă online, unde 2.000 de magazine partenere îşi listează produsele. Reprezentanţii companiei nu au precizat însă ponderea vânzărilor proprii din această sumă.
De Black Friday, ziua celor mai mari reduceri din an aflată la a şasea ediţie, eMag va avea peste un milion de produse în ofertă, iar reducerile anunţate vizează produse precum televizoare, telefoane, laptopuri, frigidere, maşini de spălat, produse pentru îngrijire personală şi cosmetice, jucării, cărţi, produse pentru casă şi grădină, articole sportive sau produse pentru maşină.
„Aşteptarea este mare, există un număr mai mare de oameni care ştiu de acest eveniment, care vor să cumpere. De Black Friday oamenii îşi permit să cumpere lucruri pe care în timpul anului nu şi le-ar permite sau cumpără cei care vor să aibă şi mai multe produse”, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMag.