Companii

Farmec Cluj vede o crestere de doar 5%

19.01.2009, 18:56 13

Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital integral autohton, are in vedere criza mondiala in conturarea planului pentru export, dar concentrarea pe pietele asiatice si din Orientul Mijlociu asigura in continuare vanzari externe de peste 10% din cifra de afaceri a companiei.

"Anul acesta, in contextul crizei mondiale, exporturile depind in mare masura de evolutia pietelor de desfacere si de situatia economica generala si mai putin de propria noastra dezvoltare. Avem motive sa fim optimisti insa, in conditiile in care cea mai mare parte a exporturilor se indreapta catre piete din Asia si Orientul Mijlociu, mai putin afectate de criza decat pietele situate in Europa de Vest sau America de Nord", a declarat pentru ZF Mihaela Turdean, noul director general al companiei.
In 2009 principalul obiectiv al Farmec este mentinerea pozitiei pe piata, in conditiile unei concurente crescute estimarile in ceea ce priveste cifra de afaceri atingand 25,7 mil. euro, in crestere cu 5% fata de 2008. "Chiar daca efectele crizei nu s-au resimtit pe piata produselor cosmetice, nu ar fi realist sa credem ca nu vor fi schimbari, cum ar fi temperarea ritmului de crestere. Date fiind conditiile de piata, estimarile noastre sunt conservatoare, cresterea fiind vazuta la 5%", spune Turdean. Ritmul de crestere al cifrei de afaceri pe 2008 a fost de 12% fata de anul anterior.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO