Companii

Gerovital spune ca detine 11,4% din piata cosmeticelor

Gerovital spune ca detine 11,4% din piata cosmeticelor
13.06.2008, 19:18 102

Gama Gerovital, produsa de Farmec Cluj-Napoca, detine o cota de piata valorica de 11,4% din segmentul cosmeticelor, situandu-se pe locul patru dupa marcile internationale Nivea Visage, L'Oreal si Garnier, si 13,5% din vanzarile cantitative, potrivit reprezentantilor companiei. Din gama Gerovital fac parte marcile Gerovital H3, Gerovital Plant si Gerovital Plant Forte. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital autohton, detine o cota de piata cantitativa de 26,1% si valorica de 18,3% din piata produselor de ingrijire a fetei si ochilor. Produsele de ingrijire a fetei reprezinta 60% din totalul vanzarilor realizate pe plan local de Farmec. Conform studiilor realizate de AC Nielsen pe parcursul intregului an 2007, citate de companie, Farmec Cluj-Napoca a inregistrat un volum de vanzari de 44.500 litri in cursul anului trecut, dintr-un total de piata de 170.800 litri. Producatorul a incheiat anul trecut, potrivit datelor companiei, cu o cifra de afaceri de 73,6 mil. lei (22 mil. euro) si un profit de 8 mil. lei (2,4 mil. euro), bugetandu-si pentru anul acesta o crestere de 15% si afaceri de peste 24 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO