Companii

Heineken intra pe piata cu berea alba

17.03.2009, 14:32 141

Heineken Romania, unul dintre cei mai mari producatori de bere, care a rulat afaceri de peste 200 de milioane de euro in 2007, a intrat pe un nou segment de piata, cu brandul de bere alba Edelweiss, importat de filiala locala a producatorului olandez.

Acest brand va asigura extinderea prezentei Heineken Romania pe segmente de nisa, producatorul avand pana in acest an pe acest segment doar brandurille Schlossgold (bere fara alcool) si Silva Strong Dark Beer (cu un continut de alcool de 7%).
Pe plan local, singurele companii care au in portofoliu bere alba sunt InBev Romania, filiala locala a grupului belgian AB InBev, cu brandul Hoegaarden, si Martens Galati, care produce brandul MaDonna comercializat in ultimii ani in special in SUA.
"Decizia lansarii brandului Edelweiss este o consecinta a preferintelor crescute ale consumatorilor romani pentru berile premium internationale. Edelweiss completeaza portofoliul Heineken Romania marcand intrarea intr-o noua categorie - cea a berilor 'albe'", declara Marius Melesteu, director comercial al Heineken Romania.
Filialele locale ale multinationalelor din industria berii au inceput inca de anul trecut sa atace segmentul berilor speciale dupa ce piata locala a berii a atins un consum de 90 de litri pe cap de locuitor, inregistrand in acelasi timp o reducere a ritmului de crestere. Astfel, in 2008, Ursus Breweries a inceput sa produca pe plan local brandul de bere cu aroma de lamaie Redd's, in timp ce InBev Romania a extins gama Beck's cu Beck's Green Lemon. Edelweiss, brand prezent in peste 15 tari, va fi disponibil atat in supermarketuri, hipermarketuri si cash & carry, cat si in HoReCa, ambalat in sticle de 0,33 litri.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO