Companii

Hotelul Cişmigiu a disponibilizat circa 20% din personal în 2020: „Lipsa oaspeţilor ne-a făcut să ne reorganizăm“

Hotelul Cişmigiu a disponibilizat circa 20% din personal...

Autor: Miruna Diaconu

08.04.2021, 10:00 245

Pandemia şi-a lăsat semnificativ am­prenta asupra hotelului Cişmigiu din Bucureşti, care anul trecut a fost ne­voit să disponbilizeze circa 15-20% din personal. Totodată, gradul mediu de ocupare a fost mai mic cu peste 80% faţă de anul 2019, având un grad mediu de ocupare de 17,5%.

„Scade ce­rerea şi industria este în criză, este lip­să de oaspeţi, din pă­ca­te a trebuit să ne reorganizăm. Am dispo­ni­bilizat circa 15-20% din per­sonal. Am re­strâns capacitatea de ca­zare şi am func­ţionat cu 50%, res­tul a rămas în con­servare“, spune pentru ZF Geor­geta Grecu, directorul hotelului Cişmigiu. Cu toate acestea, Georgeta Grecu precizează faptul că cererea a început să crească, iar dacă trendul se va men­ţi­ne astfel vor fi nevoiţi să mai an­ga­jeze oameni. Directorul hotelu­lui este de părere că reorien­tarea către piaţa internă, cât şi evenimentele Euro 2020 vor aduce mai mulţi turişti în Ca­pitală, ceea ce va însemna o cerere mai mare pentru hotelurile din Bucureşti.

În 2019, ultimul an pentru care există date publice, compania Her­ce­sa Cişmigiu, cea care adminis­trea­ză hote­lul din centrul Capitalei, a avut ve­nituri de 11 milioane lei, conform date­lor Ministerului de Finanţe şi a raportat o pierdere de 1 milion lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO