Companii

Interbrands reintra pe profit si isi trece pe lista furnizorilor producatorul de ciocolata Cadbury

Interbrands reintra pe profit si isi trece pe lista furnizorilor producatorul de ciocolata Cadbury

Rand Sherif, managerul general al companiei Interbrands Marketing& Distribution

09.05.2007, 17:25 279

Interbrands Marketing & Distribution, cea mai mare companie de distributie a bunurilor de larg consum, a inregistrat un profit net de 1,7 mil. euro anul trecut, dupa ce in 2005 raportase o pierdere de aproximativ 2 mil. euro.
Compania a realizat o cifra de afaceri de 766,8 mil. euro in anul 2006, in crestere cu 26% fata de perioada precedenta, si estimeaza trecerea pragului de doua miliarde de dolari pana in 2010.
Rand Sherif, managerul general al companiei Interbrands Marketing& Distribution, declara ca firma are intotdeauna obiective de profitabilitate, cu toate ca in businessul distributiei cel mai important indicator de performanta este valoarea vanzarilor.
Printre planurile companiei pentru acest an se numara cresterea capacitatii de depozitare prin doua platforme logistice in Bucuresti si Timisoara si un sediu nou de birouri. De altfel, Interbrands a inchiriat recent un spatiu de depozitare de 15.000 de metri patrati si aproximativ 1.700 de metri patrati de birouri in cadrul proiectului industrial Cefin Logistic Park, potrivit companiei de consultanta imobiliara DTZ Echinox, intermediar al tranzactiei.
Distribuitorul a inregistrat cresteri anuale ale afacerilor de peste 10% in ultimii cinci ani, pe baza unei dezvoltari organice.
Evolutia companiei pana in prezent s-a datorat parteneriatelor strategice incheiate cu unii dintre cei mai mari producatori de bunuri de larg consum de pe piata, printre care Procter&Gamble, British American Tobacco, Nestle sau Orkla Foods. Pe lista furnizorilor Interbrands a intrat in acest an producatorul de ciocolata Cadbury, dupa ce in 2006 distribuitorul a incheiat parteneriate cu Pambac, Rockstar, Vodafone, Braun si Gallina Blanca.
Interbrands, detinuta de investitori libanezi, a intrat pe piata odata cu producatorul american Procter& Gamble, care a fost primul sau furnizor, in anul 1993.
Compania are in prezent 2.200 de angajati si o flota de 1.200 de autovehicule. Investitiile totale realizate de Interbrands au depasit anul trecut 25 de milioane de dolari, sursele de finantare fiind proprii, dar si credite bancare.
Piata serviciilor de distributie a bunurilor de larg consum este in prezent dominata de jucatori puternici precum Interbrands, Top Brands Distribution, Aquila Group sau Macromex, avand ca furnizori companii multinationale din sectorul FMCG.
Interbrands Marketing&Distribution este una dintre cele mai mari firme din grupul sau, Sarkis Group International cu sediul central in Beirut (Liban).
Sarkis Group este o afacere de familie, infiintata in anul 1989, ce activeaza in domeniul comertului si turismului, cu operatiuni in Cipru, Bulgaria, Belarus, Mongolia si Emiratele Arabe.
Interbrands Marketing&Distribution Bulgaria, parte a aceluiasi grup, are ca furnizori companii precum Colgate-Palmolive, Parmalat sau Pernod Ricard.

Interbrands Marketing& Distribution in cifre:
767 mil. euro cifra de afaceri in 2006
2.225 de angajati
25 de puncte de lucru (depozite)
1.200 de autovehicule
12 parteneri

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO