♦ Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, cunoscut pentru magazinele sale de suprafaţă mare, de tip multibrand, are în România opt unităţi sub acest brand şi una singură ANSON’S ♦ Acesta din urmă e un brand dedicat bărbaţilor, pe când Peek & Cloppenburg are produse pentru femei, bărbaţi şi copii ♦ Retailerul, unul dintre cei mai mari actori din moda locală, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 540 mil. lei, în creştere cu circa 23% faţă de 2021 şi cu aproape 80% peste nivelul din 2020.
În contextul inflaţionist actual, clienţii retailerului de modă Peek & Cloppenburg au devenit mai atenţi la preţuri şi la modul în care îşi cheltuie banii, spune Alina Şerban, regional sales manager în cadrul companiei.
„Consumatorul nostru am observat că a devenit mai atent la preţuri, mai sensibil la ofertele speciale şi la campaniile promoţionale comparativ cu anii trecuţi. Îşi alocă mai mult timp pentru a face cumpărături şi pentru a lua decizia finală. Aici intervenim noi cu serviciile şi cu o diversitate de produse astfel încât să prezentăm o ofertă atractivă.“