Companii

Într-un oraş cu 250 de unităţi ale reţelelor străine: Cum rezistă de 19 de ani un supermarket de 100 mp din Bucureşti, cu vânzări de 1,3 mil. euro pe an

Într-un oraş cu 250 de unităţi ale reţelelor...

Autor: Cristina Roşca

22.01.2013, 00:09 19887

"Faptul că suntem deschişi non-stop ne oferă un avantaj în lupta cu concurenţa. Deja ştim că dimineaţa vin cei care merg la serviciu şi care opresc pentru cafea, ţigări şi poate o gustare lejeră pentru la muncă. Apoi vin persoanele de vârsta a treia, iar începând cu ora 11 vin angajaţii companiilor care au birouri în zonă", povesteşte Liliana Comăneci, direc­torul general şi proprietarul magazinului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO