Companii

Iuliu Bartha, NEPI Rockcastle: În 2019 am avut o creştere foarte mare pe partea de food, de peste 20%, dar au fost creşteri semnificative şi în fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii

ZF Malluri&Centre Comerciale ‘19

Iuliu Bartha, NEPI Rockcastle: În 2019 am avut o...

Autor: Florentina Niţu

07.10.2019, 12:42 439

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din România, a avut o creştere a cererii pentru produsele din zona food, de peste 20% în anul 2019, dar creşteri semnificative a înregistrat şi pe segmentele de fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii, potrivit lui Iuliu Bartha, Asset Manager la NEPI Rockcastle.

„Am avut o creşterea foarte mare pe partea de food, o creştere de peste 20%. 2019 a fost un an bun, cu creşteri semnificative şi pentru segmentele fashion şi entertemaint, prin proiectul cu Cineplex, cosmetice şi bijuterii. De exemplu, Tailor a avut o creştere impresionantă. Pe lângă produsele tradiţionale, clienţii se duc tot mai mult spre o zonă premium, spre magazine precum Sephora sau Douglas”, a spus Iuliu Bartha, Asset Manager la NEPI Rockcastle, la conferinţa ZF Malluri&Centre Comerciale ’19.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO