Companii

Johan Hibler, un antreprenor german: Este o perioadă bună pentru a face business în România, dar provocarea cea mai mare este lipsa de predictibilitate. Superfood Company, afaceri de 105 mil. lei în 2018, plus 8%

Johan Hibler, fondator Superfood Company: În ur­mătorii 2-3 ani vrem să ex­tindem businessul de pe plan local, să intrăm pe noi pieţe şi să mărim porto­foliul de produse cu branduri private.

Johan Hibler, fondator Superfood Company: În ur­mătorii 2-3 ani vrem să ex­tindem businessul de pe plan local, să intrăm pe noi pieţe şi să mărim porto­foliul de produse cu branduri private.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.01.2019, 17:20 603

Johan Hibler, antreprenorul ger­man care a fondat importatorului de pro­duse pentru copii Superfood Com­pany, dar şi distribuitorul de carne Inter­carne Rom şi furnizorul de echi­pa­men­te me­di­ca­le Super­me­dical, spu­ne că cea mai bună perioa­dă pentru business în Româ­nia a fost cea cuprinsă între 2005 şi 2008.

El a început să facă afaceri în Ro­mâ­nia îna­inte de ’90, făcând im­port şi ex­port de car­ne din Germa­nia. După ’90 a în­ce­put să adu­că pe piaţă brandul de lap­te praf pentru bebeluşi Milupa, dar şi alte produse.

„Am înfiinţat Super­food Company în 1992, im­por­tând şi distribuind lapte praf, margarină/unt şi salam. Jumătate de an mai târ­ziu am început să distri­bu­im pro­dusele Milupa în toată ţara, la vre­mea respectivă având doar trei anga­jaţi. În 1993, eram în echipă deja 11 oameni“, a povestit Johan Hibler.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO