Companii

Kaufland investeste 10 milioane de euro intr-un nou sediu central, in Bucuresti

29.03.2007, 18:49 541

Reteaua de hipermarketuri cu politica de discount Kaufland investeste 10 mil. euro in constructia unui nou sediu central, care va fi in proprietatea companiei. Acesta este localizat in apropierea magazinului Kaufland din cartierul Floreasca (Bucuresti) si va fi inaugurat peste aproximativ 3 luni.
Kaufland a ajuns recent la investitii cumulate de aproape 300 mil. euro pe piata romaneasca si o retea de 22 de unitati, ultima fiind inaugurata astazi la Iasi. Planurile retailerului german prevad alte 10 deschideri in acest an, prin investitii medii de 7 mil. euro pentru fiecare magazin cu o suprafata de vanzare intre 3.000 si 5.000 de metri patrati. Alte proiecte vor fi finalizate in orasele Cluj-Napoca si Brasov in urmatoarea perioada, potrivit companiei.
Reteaua de magazine se va extinde pana la 50 de unitati in urmatorii trei ani.
Kaufland, companie a grupului german Lidl&Schwarz, a intrat pe piata locala in anul 2005 si detine, pe langa reteaua de magazine, un depozit central la Ploiesti. Retailerul a angajat pana in prezent aproximativ 4.600 de persoane pe piata romaneasca.
Societatea Kaufland Romania si-a majorat anul trecut capitalul social cu aproximativ 120 mil. euro (420,5 mil. lei), pana la 273 mil. euro (957,9 mil. lei), potrivit informatiilor publicate in Monitorul Oficial. Majorarea de capital a fost operata de grupul Lidl&Schwarz, care a obtinut recent un credit BERD de 100 mil. euro pentru finantarea extinderii pe piata romaneasca, prin reteaua Kaufland.
Kaufland a fost in 2006 una dintre cele mai dinamice retele de retail de pe piata, cu 14 unitati deschise intr-o perioada de 12 luni.
Pe segmentul hipermarketurilor mai activeaza in prezent retelele Carrefour, Cora, Auchan si Real (divizie a grupului Metro), dar si un jucator autohton, grupul Pic, avand sediul central la Pitesti.
Magazinele de tip hipermarket de pe piata variaza ca suprafata de vanzare intre 3.000 si 16.000 de metri patrati, ceea ce determina marimea ofertei de produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO